🎯 Şirk Düzeni ve Devrim Gerekliliği 🎯

🎯 Şirk Düzeni ve Devrim Gerekliliği 🎯

Devlet yok şirk-etler var savunması bir ŞİRK düzenidir. Güce taptırma şirki. Bizim gücümüzü bize karşı tehdit olarak kullanma şirki.

Şirket şirk kökünden türemiştir. Ve bugün bütün maddi güçler özelleştirme ihaneti ve talanı sonrası bu düzeni sürdürülebilir bir düzen kurmuş ve devamını Cumhuriyet ve Türk ulusunu yok ederek şer imparatorluğu kurmak amaçlı bir projeye dönüşmüştür. Anayasa değişikliğinin amacı budur. Başka dil ve ırk ile federasyon ve ülkenin bölünmesinin taşlarını döşemek istiyorlar.

Demografik yapı değişikliği bir başka kama olarak ülkemizin böğrüne saplanmış ve kangren olmuştur.

Yabancıya toprak, maden ruhsatı, yurttaşlık satışı ile ileriki zamanlarda Anadolu’yu Filistin benzeri bir yok oluş ve yutma niyeti taşımaktalar.

İnsanlığını kaybetmeyen herkes artık niyet okumak zorundadır.

Bir kişiye ülkemiz bu sebeple teslim edildi.

Bütün bunların anlaşılmaması içinde biat ve itaat dışında bir varlığı olmayan insan yetiştirmeye ihtiyaç duyuyorlar.

Türk ulusu din düzeyine düşürülmüş cihat vb müfredat değişiklikleri ile kendine karşı kendi içinde düşmanlık üreten nesiller yetiştiren eğitim ve öğretim dayatmasından vazgeçmek zorundadır.

Köy enstitüleri benzeri eğitim ve öğretim içinde üretim, üretim içinde eğitim ve öğretim sistemi kaçınılmaz bir devrim olarak gerçekleşmelidir. Her yurttaş bunu yüksek bir sesle ifade ederek talep edip gerçekleştirmek için çaba ortaya koymalıdır.

Bunu başarmak için ilk önce Türk ulusunun iradesi yönetime gelmeli ve kamulaştırma devrimi ile eğitim ve öğretim devrimi tamamlanmalıdır.

İradesine sahip çıkan bir toplum birlik, beraberlik ve bütünlük içinde hareket ettiği müddetçe o ulusu yolundan döndürebilecek bir güç dünyada yoktur.

Geri kalmışlığın sebebi din düzeyinde eğitim ve öğretim ile ülkemizin kaynaklarının Türk ulusu yararına devletin hazinesine akması yerine holdingleşen işbirlikçi kodamanların cebine akması, tarikat ve cemaatlerin holdingleşen yapıları, devlet yok şirk düzeni var tehdidinin sürdürülebilir düzen kurmasıdır.

Önder Karaçay

About Önder Karaçay

✓ Gerçek adalet; hakkı, hak yiyenin kursağında arar. ✍️ Önder Karaçay
Bu yazı Önder Karaçay Yazıları içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın