🎯TÜRK TÖRESİNDE İYİ İNSAN YETİŞTİRMEK ÖZGÜR VE HUZURLU YAŞAMANIN TEMEL ŞARTIDIR🎯

🎯 TÜRK TÖRESİNDE İYİ İNSAN YETİŞTİRMEK ÖZGÜR VE HUZURLU YAŞAMANIN TEMEL ŞARTIDIR 🎯

Bugün devrim sonrası kapatılacak olan siyasi partileri yöneten siyasiler (iktidar+muhalefet dahil) toplumun iyi yetişmiş olması gibi bir dertleri olmadığını artık her Türk yurttaşının bunu idrak etmiş olması gerekir.

İlk halk diktatörü Adnan Menderes’e köy enstitülerini neden kapattınız sorusuna verdiği yanıt bugün ki ziyniyetin o günkü anlayışın uzantısı olduğunu ortaya koyuyor.

Diyor ki;

✓ Yönetilen kesim (halkı yöneten yerine yönetilen olarak görecek kadar büyükleniyor) yöneten kesimden daha akıllı bir profil çiziyordu buna izin veremezdik diyor.

75 yıldır ülkemizi işte bu zihniyet yönetti ve bu noktaya getirdi.

Birincisi insan yönetilmez iş veya görev ile sorumluluk yönetilir.

Bir ağa zihniyeti olan bu işbirlikçi zihniyet ile emperyalizmin yolunun neden kesiştiği buradan belli.

O akıllı nesil Cumhuriyet devrimlerinin ve Köy enstitüleri eğitim ve öğretim sistemi ile üretim içinde eğitim ve öğretim, eğitim ve öğretim içinde üretim anlayışının bir eseriydi.

Mandacı bir zihniyetin buna tahammül etmemiş olması kimseyi şaşırtmamalı.

Bugün ismini kendi gibi işbirlikçi olanlar dışında kim anıyor.

Önemsediğim için değil zulmün başlangıç noktası olduğu ve din düzeyine düşürülmüş eğitim ve öğretim dayatması bir kitleye sonra kütleye, örgütlü bir cehalete ve ihanete ortak olacak kadar sorumsuzluk abidesi olarak tarihe geçtiler.

Bu arada Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabını Mustafa Kemal Atatürk çok severek okumuş ve okullarda ders olarak okutulmasını talep etmiştir.

Bugün okullardan müfredata cihat girmiş durumda. Yarın Türkü Türk’e karşı cihat ettirme projesi olarak dayatılıyor.

Devrimin gerekçelerini anlatmaya Türk ulusuna devam edeceğim.

Özgürlüğün ve huzurlu yaşamanın temel şartı olan iyi insan yetiştirmek devrimin ilk önceliği olacak.

Önder Karaçay

About Önder Karaçay

✓ Gerçek adalet; hakkı, hak yiyenin kursağında arar. ✍️ Önder Karaçay
Bu yazı Önder Karaçay Yazıları içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın