🎯 Annem Beni Saksıda Bir Çiçek Gibi Toprağa Beleyerek* Büyütmüş 🎯

🎯 Annem Beni Saksıda Bir Çiçek Gibi Toprağa Beleyerek* Büyütmüş 🎯

Annem ile zaman zaman bebeklik ve çocukluk dönemlerini konuşuruz

Anlattığı şeyler beni bu topraklara biraz daha fazla bağlar

O yıllarda bugün ki gibi bebek bezi ne gezer

Nasıl beni bezlerdin diye sorduğumda bulduğu çözüme hayran kaldım

Tarladan aldığı toprağı önce elekten geçirir sonra onu soba ya da tandır da ısıtır bir bez parçası ile beni toprağa sararak bezlermiş

Saksıda bir çiçek gibi toprağa sararak büyütmüş beni

Anadolu ana dolu, Anadolum

İnsanlığın yeni analarını bu bilgiler ile besleyip Türk çağını yaşatacak nesilleri büyüyeceğiz.

Önder Karaçay

*Belemek: Sarmak demek. Özellikle kullandım annemden aldığım kelime ile Türkçe kelimelere can vereceğiz yeniden.

About Önder Karaçay

✓ Gerçek adalet; hakkı, hak yiyenin kursağında arar. ✍️ Önder Karaçay
Bu yazı Önder Karaçay Şiirleri içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın