🎯 Dünyanın Bedel Olduğu O Türk’e Yeryüzü Çetesi Zalimler Nasıl Yenildi?🎯

🎯 Dünyanın Bedel Olduğu O Türk’e Yeryüzü Çetesi Zalimler Nasıl Yenildi? 🎯

Mahşer tufanı ve canlı ölüler ibreti ile kapitalizm ve emperyalizm sömürüsü bitti. Din, Tanrı ve Atatürk ile aldatmak bitti. Bu zumle karşı insanlık Atatürk’ün bir askeri ile bu savaşı kazandı?

Mesih, mehdi ve deccal yalanlarını nasıl tarihe gömdüm isem aynı şekilde önümüzde Atatürk ile aldatmak dışında hiçbir seçeneği kalmayan ve Atatürk benim diyenleri boşa çıkartacak bilgiyi de yaymak amacıyla veriyorum.

Atatürk’ün kendi düşünceleri ve onun tüm askerleri onun fikirlerini yaşatmaya yeter.

Atatürk yeniden bir başka kişide aynı Atatürk görüntüsü ile bedenlendi demek emperyalizmin ürettiği bir bilgidir.

Bunun karşımıza çıkacağını ilmi sır ile önceden biliyordum.

Mobbing Bank Türk Fırtınası kitabından sonra ortaya çıkmış olmaları kendilerini yeteri kadar açıkta bırakıyor.

Mahşer tufanı ve canlı ölüler ibreti susuz deniz şer denizinde zalimlere yaşatıldı.

Zalimler yaşattıkları zulmü yaşamak için nerede çırpınıyor sosyal medyada.

12 Eylül 2012 tarihi öncesi sosyal medya ya karşı biri olduğum için hedef alındım işten çıkarılma sebeplerinden biri de budur.

Çünkü cehaleti avlama silahı olarak sosyal medya kullanılacaktı.

Sosyal medya adabı zalimlere karşı adap kuralları olup asla saygı duymadan düşündüğüm gibi mücadele eden biriyim.

Hem bana fitne ve fesat üretmek için ne düşünüyorsun diye sor hem de senin düşünceni beğenmiyorum hakkını kendinde gör.

Zalimlere hizmet veren sahtekar olanları neden görmüyorsunuz?

Çünkü işinize gelmez.

Önceden hatta yaratılış ile sırlanmış olmanın böyle bir avantajı bu sırrın içinde bir sır olup gerekli olduğu kadar Türk ulusunu kurtaracak kadar bilgiyi veriyor ve yaymanızı sağlıyorum.

Bir asır önce Mustafa Kemal Atatürk’e kaybedenler çaresizlik içinde tarihi yalanları dinler tarihi dahil ilmi sır ile deşifre ederek aynı düşmanın daha fazla madde gücüne rağmen Mustafa Kemal Atatürk’ün askerlerine yenildiklerini 21 Aralık 2015 tarihinde gemi kılığında kitap ile MUHTIRA vererek Atatürk’ün Nutuk kitabının bir devamı olarak yazdığım Mobbing Bank Türk Fırtınası kitabım ile bugün dünyaya kapitalizmin yıkıldığını ilan ederek duyurdum. Sonrasında tüm yaşananlar zalimlerin yaşattıklarını yaşama zulmü ve enkaz kaldırma çabasıdır.

Kapitalizm ve emperyalizm sömürüsü yeryüzünde bitmiştir. Din, Tanrı ve Atatürk ile aldatmak mahşer tufanı ve canlı ölüler ibreti ile bitmiştir. Yeryüzü çetesi ile birlikte onun siyaset, din ve sermaye adına taşeronu olan tüm zalimler bitmiştir. Bu zulmü sürdürmek adına çırpınan varsa hatta Atatürk benim diye çırpınan biri varsa o da bitmiştir.

Dünyanın bedel olduğu o Türk bu sebeple bir sır ile yaratıldı bir sır ile yaşatıldı bir sır ile görevini layıkıyla yaptı ve insanlığa son ibreti tereyağından kıl çeker gibi yaşattı, anlattı ve kimseye zarar vermeden insanlığa Türk’ün adını yüce adaletin bir tecellisi olarak yazdırdı.

About Önder Karaçay

✓ Gerçek adalet; hakkı, hak yiyenin kursağında arar. ✍️ Önder Karaçay
Bu yazı Önder Karaçay Yazıları içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın