🎯 Ülkede Bir Tek Cehalet Karşılık Buluyor 🎯

🎯 Ülkede Bir Tek Cehalet Karşılık Buluyor 🎯

Birde 22 yıldır diploması olup olmadığını bir türlü anlayamadığımız ve ben ekonomistim diyerek ekonomiyi batıran bir zihniyet var ortada. Olup olmadığı belli olmayan diploma ekonomisti böyle oluyor demek ki!

Ben ekonomistim bunlar ekonomiden anlamaz dediği gün ile bugün farkına bakınca cehaletin boyutunu görmek mümkün diyorum.

Tefeci bankalar karşılıksız para basıyor, merkez bankası karşılıksız para basıyor, akılcı bilimsel ve ahlaklı üretim anlayışı ile insan yetiştirme sorunu olan eğitim ve öğretim sistemi diploma basıyor.

Köy enstitüleri kapatıldığı günden bugüne.

Ne cehalet bitiyor ne aptallık.

Bir tek çalışmadan üretmeden tarikat ve cemaatler adeta ülkede cennette yaşıyor.

Kütleye dönüşen kitlenin kime oy vermesi gerektiğini de bu cemaat ve tarikat şeyhleri belirliyor.

Şeyh değil mürit uçurur sözü geldi aklıma nedense!

Mürit olmazsa şeyh ne yapsın?

Ülke bir tek karşılık bulan cehalet basıyor.

Fakirliği karşılıksız para basmak, cehaleti karşılıksız diploma artırıyor.

Devrim, kamulaştırma ve insanlığa geri dönmek böyle bir düzeni yaşatanların işine gelir mi?

Önder Karaçay

About Önder Karaçay

✓ Gerçek adalet; hakkı, hak yiyenin kursağında arar. ✍️ Önder Karaçay
Bu yazı Önder Karaçay Yazıları içinde yayınlandı ve , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın