🎯 Vip Şair 🎯

🎯 Vip Şair 🎯

Gülmeyin
Parayı bastırıp sizde vip şair olabilirsiniz

Nasıl ve nerede sorusunu duyar gibiyim

Edebiyat, kültür sanat adına faaliyet gösteren e-site var o site de vip sanatçı olmak mümkün

Hesabı olan arkadaşlar bunu bilir

Din ile ilgili bir kaç yazı yazdım benim bütün yazılarımı ve hesabımı silen ve para vermediğim için vip şair olmadığım yer

Vip cami, vip hacı, vip cemaat, vip imam, vip siyasetçi, vip işadamı, vip sanatçı vb tüm emperyalizmin işbirlikçilerine verilen bu unvanı verseler bile alır mıyım?

Ha bir de vip müşteri var tefeci bankadan biliyorum az kalsın yazmayı unutuyordum

Vip şair olmayı satın alanlar yok mu?

Hem de zibil* gibi çoklar

Çöp şiirler yazıyorlar zibil gibi çok oldukları için

Vip kapılar her zaman onlara açılır

Vip misafirim var der holdingler plaza dilinde

İşlerine gelmeyen yazı ve koşuk yazanlara da sizden vip olmaz diye siteden atıyorlar

Onların istediği gibi yazmak şartı var üye ve özellikle vip olmanın

Şart ise suya sabuna dokunmadan yazmak

O da bana uyar mı?

Yanıtını okur versin.

Önder Karaçay

*Zibil: Çöp demek. Çok anlamına da gelir. Çok çöp demekte mümkün.

About Önder Karaçay

✓ Gerçek adalet; hakkı, hak yiyenin kursağında arar. ✍️ Önder Karaçay
Bu yazı Önder Karaçay Yazıları içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın