🎯 ÇİFTÇİYE TARIM DESTEĞİ NE AMAÇLA VERİLİYOR? 🎯

🎯 ÇİFTÇİYE TARIM DESTEĞİ NE AMAÇLA VERİLİYOR? 🎯

Çiftçiye oy karşılığında yakıt desteği veriyorlar, çiftçi bu parayı şehirde özel otobilllerine yakıt alımında kullanıyor. Tarımda kullanan çok az insan var. Yakıt parası ödemede plaka denetim sistemi yok. Ziraat Bankası başak kart üzerinden yapılıyor. Parasını hepimiz veriyoruz. Aleyhimize oya dönüşüyor. Tarımın durumu da ortada.

Çünkü dertleri tarım değil. İktidarları devam etsin diye her taviz bizim ödediğimiz paralar ile bizim aleyhimize kullanılıyor. Dertleri tarım ve üretim olmuş olsaydı denetim olurdu, üretim olurdu, fiyatlarda düşme olurdu.

Aracı ve komisyoncu aradan çıkartılır üretici ve son tüketici korunurdu.

Aracı ve komisyoncular ise kol kola oldukları sermaye.

Etiket denetimi ile fiyat düşmez.

Bir gün bu yeşil sermaye denen ziyniyetin marketine gittim.

Tarım bakanlığından geldik dediler. Ayağıma geliyor her konu.

Duyacakları bir şekilde ülkede tarım yok bakanlığı var dedim.

Biz görevimizi yapıyoruz dedi.

Türk ulusunun verdiği görevi mi yoksa Türk ulusunun aleyhine verilen görevi mi diye sordum.

Yanıtsız yığıldı kaldı.

Önümde yığılan yığıldığı yerde kalıyordu zaten.

Bir ibret yaşatıyordum. Tüm fırsatlar kol geziyordu.

Bir yanıt daha verdim onlara. Ülkede denizler var balık yiyemiyoruz denizcilik bakanlığı da yok. Balık ise tarım bakanlığını sorsam bizim işimiz değil dersiniz.

Hangi iş kimin işi belli değil.

Toplum bu bilgilerden yoksun olduğu için ne talep edeceğini de bilmiyor.

Öğreteceğiz, öğrenenler de bilmeyenlere öğretecek.

Bu topraklar bizim.

Biz biz olmadan hiçbir sorun düzelmez.

Önder Karaçay

About Önder Karaçay

✓ Gerçek adalet; hakkı, hak yiyenin kursağında arar. ✍️ Önder Karaçay
Bu yazı Önder Karaçay Yazıları içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın